Kontakta oss
kontakt@stadadehem.se

Kundtjänst
08- 571 444 55

Vår arbetsplats är ditt hem - och det förpliktigar

miniature-house-with-key

Hur fungerar det?

Allting börjar med en förfrågan. Därefter gör vi allt vi kan för att du som kund ska känna dig nöjd med valet av oss. 

För din säkerhet så har vi fasta rutiner för hur vi hanterar nycklar, larmkoder och andra personliga uppgifter. Utöver detta så skriver samtliga anställda på Städade Hem under ett sekretessavtal. 

Vi gillar att ha en tydlig och öppen dialog med dig som kund för att du ska känna trygghet. Vi är övertygade om att du som kund kommer att bli nöjd med det arbete vi utför. Därför har vi en nöjd kund garanti vilket innebär att eventuella klagomål åtgärdas helt kostnadsfritt.

Om något skulle hända

Genom Trygg-Hansa så täcker Städade Hems försäkringar samtliga skador på egendom som vår personal orsakar. Vi har ansvarsförsäkring upp till 10Mkr. 

Vad innebär provstädningen?

Vid första hembesöket så går vi igenom dina behov och skräddarsyr städningen efter dina önskemål. Provstädningen är ej bindande och ni får själva avgöra om ni vill fortsätta samarbeta med oss efter utförd städning. 

Kvalitetspolicy

Vi har en kvalitetsgaranti som innebär att vi åtgärdar det du inte är nöjd med kostnadsfritt!

Då behöver du bara utföra en reklamation inom 48 timmar från det att städningen är utförd, då kommer vi redan dagen därpå för att komplettera städningen och se till att du blir fullt nöjd.

Larm, nycklar och säkerhet

Säkerhet är kundernas och anställdas trygghet och ska genomsyra vårt arbete och våra rutiner.

Några viktiga säkerhetsaspekter:

  • Sekretessavtal tecknas med all personal
  • Säkerhetsrutiner för nyckelhantering
  • Ansvarsförsäkring 10Mkr
  • Certifierat förvaringsskåp

 

Nyckelkvittens

  • Du som kund har alltid rätt att be om en nyckelkvittens som intygar av vi tar hand om och bevarar din nyckel enligt uppsatta säkerhetsrutiner.

Vanliga frågor och svar