Självklart så kan du vara hemma under städtillfället.
Det enda som du/ familjen kan tänka på då är att vi får jobba ifred så att vi hinner med allting.
Extra städmoment skall som vanligt meddelas till din kontaktperson på Städade Hem om det tar längre tid för oss att utföra städningen.
Då meddelar du din kontaktperson på Städade Hem eller kontaktar kundservice på kontakt@stadadehem.se eller 08-571 444 55.
Du kan alltid omboka städningen eller lägga till timmarna på nästa städtillfälle om du avbokar städningen.
Vi hänvisar dig till våra allmänna villkor för att se våra avbokningsvillkor.
Då meddelar du personen som kommer ut på kundbesöket och går igenom känsliga ytor. Då lägger vi in det i din kundbild i vårt affärssystem.
Om du däremot bygger om och sätter in en marmorskiva i ditt kök i efterhand, meddela din kontaktperson så lägger vi in det i systemet likväl.
Ja. Självklart så gör vi det. Vi har en tydlig och strukturerad rekryteringsprocess för att du som kund skall få en trygg service från oss på Städade Hem.
Alla medarbetare på Städade Hem är anställda på Städade Hem. städningar på Städade Hem är anställda på Städade Hem.
Alla medarbetare på Städade Hem är anställda på Städade Hem.
Om någonting skulle gå sönder under städtillfället hemma hos dig eller på ditt företag så meddelar vi alltid dig som kund om detta och hittar bästa lösningen tillsammans med dig som kund för att lösa det. Beroende på vad som skett så vidtas olika åtgärder. Vi vill såklart alltid verka som en trygg städpartner och har ansvarsförsäkring via Trygg Hansa som täcker upp för eventuella större skador.
Om din ordinarie städare är sjuk så meddelar vi alltid dig som kund om du önskar en ersättare eller om du vill flytta fram städningen till en annan dag på grund av detta.
Vid ett städabonnemang så är det du som kund som står för städmaterialet. Vid första besöket kommer vi däremot alltid ut med ett gratis städkit som inkluderar microfibertrasor, mopp och rengöringsmedel som möjliggör städning ett tag framöver.
Om du vill att vi tar hand om städmaterialet vid ett städabonnemang så kommer du ha vår “hemstädning+” tjänst.
Vid storstädning, flyttstädning och fönsterputs så tar vi med oss allt material själva.
Om du önskar att vi använder ytdesinfektionsmedel vid städning av din bostad så kan vi självklart ordna det.